شفاف شدن شرایط مسکن با یک نشانه بعد از 5 سال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 15 فروردين 1396
بازدید : 132
نویسنده : omid

خبرگزاری ایسنا، در رابطه با ایجاد نشانه آمار و ارقامی در بازار مسکن بعد از گذشت 5 سال خبر داد. شفاف شدن شرایط مسکن تا حد زیادی می تواند برای کلیه ی دست اندرکاران، چه در بخش سازندگان ساختمان و تولیدکنندگان ملک مسکونی و چه برای خریداران مسکن و خریداران واحدهای مسکونی، مفید باشد و مبنایی برای تصمیم گیری های آتی واقع شود.

سرشماری نفوس و مسکن در سال 1395، پرده از ابهام تعداد خانه های مسکونی خالی در کشور برداشت. مطابق با آخرین آمار اعلام شده طبق این سرشماری، تعداد 2.5 میلیون واحد مسکونی خالی و خانه خالی در کشور وجود دارد.

تعداد خانه های خالی در کشور، از آخرین آمار و اطلاعات موجود در سال 1390، رشد بسیار زیادی داشته است. در سرشماری گذشته تعداد واحدهای مسکونی خالی در کشور، 1 میلیون و 663 هزار و 412 واحد مسکونی برآورد و اعلام گردید. در سال 95 تعداد واحدهای مسکونی خالی با تعداد دقیق 2 میلیون و 587 هزار و 607 واحد مسکونی اعلام گردیده است.

این امر نشان از آن دارد که طی 5 سال گذشته، واحدهای مسکونی خالی در کشور با رشد 924 هزار و 195 واحد، رکود مسکن را بیش از پیش اعلام می کند. در بخش تولید مسکن و سازندگان مسکن، نرخ رشد در بازار مسکن منفی می باشد.

در سال گذشته تولید مسکن با رشد منفی 17 درصد مواجه بوده است. پیش فروش واحدهای مسکونی و اعطای تسهیلات مسکن، نتوانسته است به سازندگان مسکن کمک کند تا بتوانند منابع مالی مورد نیاز خود را در بخش مسکن و صنعت ساخت و ساز تامین نمایند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com